Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 octombrie 2017

Baga-ma in seama
Autor.Gabriel Razvan Stoica
28 Octombrie.2017

Pe Facebook te urmaresc
Imi placi mult.esti o frumoasa.
Dar daca iti scriu ceva
Zici ca vreau sa-ti fac o farsa.

Iti dau like la postari
Iti mai pun un comentariu.
Doar o vorba ai sa-mi spui
Cum ca sunt un zimbitor.

Pe strada nu imi vorbesti
Treci repede esti grabita.
Baga-ma te rog in seama
Hai vorbeste.nu fi timida.

Lasa-ma sa te privesc
Sa ma pierd in Ochii tai.
Baga-ma in seama Fata
Spune-mi doua vorbe.trei.

Nu.nu vreau sa te vrajesc
Poate doar sa iti fur mintea.
Da imi placi esti hani.hei
Hai vorbeste-mi.hai la pizza.

Sa glumim si sa vorbim
Si sa neimprietenim.
Poate asa dintr-o gresala
Tu vei fi amea comoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu