Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 27 octombrie 2017

Te vreau in Viata mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Octombrie.2017

In tine am gasit Iubirea
Un Suflet cald.Un Chip frumos.
In tine gasesc bunatate
Tot ce-am nevoie sa traiesc.

Cred.Stiu si imi doresc din Suflet
Ca impreuna putem construi.
Un univers plin de lumina
In care Iubirea ne este sentiment.

Atit de draga-mi esti.si asta-mi place
Te Iubesc.cum pe nimeni n-am Iubit.
Of Fata tu esti Inger
Ramai cu mine zi de zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu