Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 octombrie 2017

Astazi ne-am certat
Autor.Gabriel Razvan Stoica
29 Octombrie.2016

Atit de dulce e Iubirea
Si-atitea clipe minunate-ti daruieste,
Alunga norii si tristetea
Si Soarele in fiecare zi zimbeste.

Astazi nu stiu cum sa-ntimplat
Ca am ajuns sa ne certam,
Pina acum totul a fost minunat
Si de Iubire noi eram imbratisati.

Pentru o vorba spusa-n gluma
Pentr-o privire aruncata-n vint,
Acum noi nu ne mai tinem de mina
Si lacrimile-mi curg pe-ascuns.

Mi-e greu sa stiu ca nu vorbim
Ca din Iubirea noastra azi curg lacrimi,
Dar amindoi suntem orgoliosi
Nici unul nu da un pas inapoi.

Hai iarta-ma Iubito Draga
Am gresit amindoi,poate mai mult eu,
Lasa-ma sa te iau in brate
Saruta-ma si hai sa neimpacam.

Sa nu mai avem parte de durere
Cit timp noi suntem pe pamint,
Secundele cit n-am vorbit cu tine
A Oprit pamintul in loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu