Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 17 octombrie 2017

Acum am realizat ca Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Octombrie.2017

Decand vorbim seara de seara
Si povestim cate in stele.
M-am atasat de tine Fata Draga
Mai fascinat cu-ata menire.

Ne-am intilnit de doua ori
Si te-am privit frumos defiecare data.
In preajma ta in pieptul meu
Inima a-nceput tare sa-mi bata.

Cand am gresit si am fost rau
Din gluma ce parea nevinovata.
M-am suparat si m-am pierdut
Atunci am realizat ca-mi pasa.

Ma durea fiecare vorba spusa
Nu stiam cum sa iti explic.
Ca tu esti pentru mine o minune
Ca eu am inceput sa Te Iubesc.

Am plins.M-am suparat pe mine
Ca n-am putut timiditatea s-o inving.
Durerea ca te supar si ca nu pot sa-mi exprim Iubirea
M-a facut sa iti gresesc mult.

Da Duminica am realixat ca Te Iubesc
Fara sa-ti spun si sa te-ntreb.
Dar vreau sa sti ca tot ce am gresit
Iubirea si dorinta de a -mi fi aproape m-a impins.

Si chiar de nu-mi vei fi aproape
In Inima mea tu vei fi un Inger.
Dar poate imi vei acorda o sansa
Sa iti arat ce-am scris.Ce simt in fapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu