Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 30 octombrie 2017

Cum m-am indragostit eu de tine?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Octombrie.2017

Era o seara oarecare
De sambata obijnuita.
Cand deodata mi-ai esit in cale
Si mi-ai zimbit vesel si dulce.

Vocea ta am simtit-o ca pe-o mingaiere
Ce ma-alinta si rasfata.
Atunci ne-am zis ca suntem doar Prieteni
Ca vom fi cei mai buni amici.

Vorbeam seara de seara pina in zori la telefon
Ma captivai tot mai mult.imi placeai.
Inima ainceput sa bata tot mai tare
Dorinta de-a fi linga mine-i tot mai mare.

Si-acum nu-mi pot pastra promisiunea
Aceia ca vom fi amici.
Eu simt Iubire pentru tine
As vrea din Suflet tu sa fi aici.

Mi-e greu sa nu te-aud o seara
Sa nu simt mingaierea ta.
Of Te Iubesc din Suflet Fata draga
Cum sa fac.spune-mi sa imi fi Iubita?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu