Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 25 octombrie 2017

Secretul Inimii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Octombrie.2016

Am fost mereu in preajma ta
Cu gindul,Sufletul si Inima,
Te-am insotit in ori si unde
Si-am cautat sa-ti fie bine.

Cu Iubire te-am mingaiat
Si-am cautat mereu tu sa zimbesti,
Ti-am spus ca imi esti Draga,Te Iubesc
Dar nu mi-ai aratat ca-ti pasa.

Tie ti-am povestit tot ce-am trait
Zilele in care am plins si-am suferit,
Dar tu le-ai povestit si altora
Cu totii ati ras pe seama mea.

Cifrul sufletului meu
A fost mereu la tine,
Dar nu mai vreau să știu
Dacă ți-e rău sau bine.

Secretul inimii mele
Tu l-ai avut în palmă,
Dar în vremurile grele
L-ai luat numai în șagă.

Eu ți-am șters o lacrimă
De pe chipul tau blajin,
Crezând că tu ești o fărâmă
Din umilul meu destin.

Te-am luat din mrejele cele rele
Ti-am sters lacrimile din Ochii,
Credeam in dulcile tale vorbe
Dar nu-mi dadeam seama ca ma minti.

Ai fost piatra de cremene
Și ai aprins numai scânteia,
Dar vântul să mă răzbune,
Ți-a zburat din mână cheia!

Eu ți-am deschis inima
Și sufletul deopotrivă.
Tu mi-ai pus otrava-n ea
Și-acum sunt în derivă!

Dar totusi eu zimbesc
Pentru ca-n Inima pastrez Iubire,
Si altei Fete am s-o daruiesc.
Dar dinpacate tu vei rataci-n deriva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu