Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 19 octombrie 2017

Vinovat că Te Iubesc
Autor.Gabriel Răzvan Stoica
19 Octombrie.2016

De cind noi doi ne-am întâlnit
Si ne-am îndrăgostit unul de altul.
Iubire ți-am jurat si ți-am promis
Ca ai să fi o fericita.

Ți-am oferit dragostea mea
Si ți-am pus Inima în palmă.
Te-am scris si te-am Divinizat în Poezii
Si te-am numit.Zana mea Draga.

M-am străduit să nu-ți lipsească
Nimic din ce tu îți dorești.
Să-ți fie Viața dulce si frumoasa
Sa fi tu buna mea Creiasa.

Dar tie nici nu ți-a pasat
Ca te răsfăț și îmi ești Draga.
Tu ești cu gindul la un alt Băiat
Si nu ma vezi cît te privesc si îmi ești Draga.

De vină eu sunt findca Te Iubesc
Ca îmi doresc să fi o fericita.
Ca zi de zi ma străduiesc
Sa fi o Fata ca o Zână.

Iarta-ma ca am îndrăznit
Să-ți vindec rănile din Suflet.
Ca am fost pentru tine un pansament
Ca te-am numit.Amea Iubita.

Tie nu-ți place mingaierea
Nici alintul.nici rasfatul.
Tu Iubesti doar aventura
Clipa zile.luxul si ospățul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu