Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 16 octombrie 2017

Mi-e dor sa mai vad odata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Octombrie.2016

Mi-e dor să mai văd odată
Ochii tăi ce mă răsfață,
Și cu mersul legănat
Care m-a-mpins la păcat.

Să-ți aud șoaptele dulci
Când pe brațe mi te culci.
Să-ți sarut buzele moi
Când suntem numai noi doi.

Mi-e dor de parfumul tau
Si de zimbetul stringar,
Imi lipseste glasul tau
Si tot ce tu imi spuneai.

Daca s-ar putea sa-ntimple
O Minune pentru mine,
L-as ruga pe Dumnezeu
Sa-mi dea un semn de la tine.

Îmi aduc cu drag aminte
Cum îți ieșeam înainte,
În mâna ținând o floare
Pentru raza mea de soare.

Te răsfățam și te iubeam
Așa cum doar eu știam,
Puneam suflet în iubire
Și pluteai de fericire.

Astazi sunt doar amintiri
Ale unei mari Iubiri,
Eu visez sunt optimist
Cred in minesi-al meu vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu