Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 16 octombrie 2017

Luna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Octombrie.2016

Iubito luna pentru noi a rasarit pe Cer in noapte
Sa ne zimbeasca si sa ne rasfete,
Iubirea noastra s-o vegheze
Si sa ne mingaie cu alesale raze.

Asa frumoasa te zaresc in noapte
Atit de frageda si dulce,
Iubito esti o Zana buna
Esti izvorul meu de fericire.

Asculta glasul luniii in noapte
Hai sfaturile sa-i urmam,
Incet si dulce ne sopteste
Mereu sa fim plini de Iubire si de fericire.

Esti un miracol pentru mine
Viata si Sufletul tu mi-ai inseninat,
Iubita mea tu esti Frumoasa
Esti Soarele si luna ce imi lumineaza Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu