Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 30 octombrie 2017

Fa-mi loc in Inima ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Octombrie.2017

Ca Te Iubesc nu mai e un secret
E-o certidudine mi-esti draga.
De dorul tau eu ma topesc
Cand nu te am prin amea preajma.

Stiu ca Iubirea te-a durut odata
Acelas sentiment si eu l-am intilnit demult.
Dar crede-ma ca nu as indrazni frumoasa Fata
Sa iti provoc vreun moment neplacut.

Primeste-ma in Inimioara ta
Te rog.Accepta-ma fi tu-amea Zana.
Mi-esti raza Soarelui ce imi daruieste lumina
Tot ce pastrez cu drag la mine in Inima.

Ma prapadesc de dorul tau
Sufar si pling seara intacere.
Atit de draga-mi esti si imi doresc
Sa ma primesti la tine in Inima.

Sa te rasfat.sa te alint
Sa construim un univers alnostru.
Sa facem Viata noastra un Paradis
Iar tu sa-mi fi Zana cea rasfatata.

Seara sa imi adormi in brate
Sa te ascult cum dormi si cum respiri.
Sa te sarut pe frunte in miez de noapte
Sa te tin strins la pieptul meu.

Ce frumos ar fi de mai primi in Inimioara ta
Daca ai intelege ca eu Te Iubesc.
Of tu esti mingaierea mea
Uite dincauza asta Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu