Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 22 octombrie 2017

Atita timp cat esti cu mine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Octombrie.2017

Atita timp cat esti cu mine
Ceru-i senin plin de culoare.
Soarele straluceste neincetat
Si Florile sunt inflorite neincetat.

Cu tine totu-i mai frumos
Zimbeste universu intreg.
Tu ma faci sa fiu fericit
Tu imi dai Viata si alint.

De-ar fi sa cada vreo cometa
Te-as apara cu trupul meu.
Ca nimic sa nu te atinga
Caci tu esti Ingerul Sufletului meu.

Atita timp cat suntem amindoi
Pe Cerul nostru va fi numai Soare.
Norii vor sta departe impinsi de curcubeu
Si toate-or fi nemasurate.

Frumoase-s clipele cu tine
Cand imi adormi seara in brate.
Cand te sarut de noapte buna
Si cand ma joc in parul tau.Fata frumoasa.

Doar linga tine imi vad rostul
Doar tu ma implinesti cuadevarat.
Tu pentru mine esti Iubire
Tu insemni tot ce astazi am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu