Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 21 octombrie 2017

Nu voi inceta sa Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Octombrie.2017

Nu voi înceta să te iubesc
cât voi trăi pe acest pământ,
iar de voi fi un corp ceresc
te voi lumina visând.

In tine mi-am pus toata speranta
Si visurile ca sunt fericit,
In palma ta mi-am pus Inima
Caci tu esti Viata mea.tot ce eu mi-am dorit.

Nu voi inceta sa Te Iubesc
Chiar daca tu ma vei alunga,
Iubirea pentru tine-i pura
Iar tu esti dulce,Inger pur.

Visez la calea cea mai scurtă
ce te va aduce înapoi
și la calea cea mai lungă
ce-om petrece doar noi doi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu