Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 octombrie 2017

Te-am Iubit mai mult ca pe oricine
Autor.Gabriel Razvan Stoiva
28 Octombrie.2017

Te-am privit ca pe un Inger
Am vazut in tine tot.
Mi-am dorit sa-ti fie bine
Fericita sa zimbesti.

Pentru mine tu erai
Ziua blinda si senina.
Cautam ca-n calea ta
Sa fie Flori inflorite.

Mi-am dorit mereu ca tu
Sa stralucesti ca o Zana.
Tu mi-erai mie Suflet
Tot ce am.Dulce Iubire.

Dar degeaba na contat
Nu ti-a placut bunatatea.
Ai plecat cu-n alt Baiat
Si acum nu iti e bine.

Pling mereu Ochii tai dulci
Fericirea nu-i cu tine.
Pling si eu ca nu te uit
Of de ce-ai plecat Iubire?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu