Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 februarie 2017

Undea-i plecat Iubire
Dece mai părăsit.
Tot alerg după tine
Dar bine te-ai pitit.
Aș vrea să mă răsfeți
Cu ata Dulce privire.
Si ata mingaiere
Aș vrea să o mai simt.
Mi-e dor de-acele zile
Pline de Fericire.
In care tu erai si Frumos îmi vorbeai
Of ce mi-e dor de tine.
Stau si privesc spre Cer
Si Soarele-mi zimbeste.
Si îl întreb pe el
De te-a văzut cumva.
Spre mine se apleacă
Cu raza lui mă incalzeste.
Îmi spune să fiu vesel
Ca-ci maine voi zimbi.
De-ai ști tu ce te caut
Si cit te strig de tare.
In Suflet rău mă arde
De tine rău mi-e rău.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu