Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 februarie 2017

Te Iubesc Sufletul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
31 Ianuarie.2017
Esti tot cea.ce am pe lume
Inger si Zana.Suflet bun.
Cel mai de pret dar pentru mine
Te Iubesc mult scumpa Femeie.
Tu ai facut sa infloreasca
La mine-n Suflet fericirea.
In Inima tu mi-ai sadit Iubirea
Te Iubesc mult Fata frumoasa.
Cu tine zilele-s senine
Soarele mereu imi zimbeste.
Te Iubesc mult Sufletul meu
Esti dulce si frumoasa tu Femeie.
Mereu am sa iti fiu aproape
Si-am sa te-nbrac.cu-amea Iubire
Tu esti Sufletul si Inima din mine
Intreaga Viata voi fi linga tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu