Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 februarie 2017

Scrisoare
Autor.Gabriel Stoica
31 Ianuarie 2016
Îmi este tare dor de tine
Iubirea-i vie pentru tine.
În Inimă ea se gaseste
În Suflet amintiri pastrez ca intr-o carte de Poveste.
Mereu cu Drag la tine ma gindesc
Mi-apar în minte clipele frumoase.
Cînd Nopțile senine ne Iubem
Și adormeai la mine-n brate.
Au trecut multe zile de cînd ai plecat
Eu nu mai stiu nimic de tine.
Eu încă mă gindesc.cu Drag
La noi și clipele de fericire.
Așa ca-m hotarit sa-ti scriu
Gindurile sa le-astern pe hirtie.
Cu voce tare tu să le citești
Să ști ca mă gindesc la tine.
Scrisoarea începe cam așa
Ce faci.Sunt eu cel care Te Iubeste?
Te caut pentru ca îmi pasa
Nu mi-ai ramas indiferenta.
Inima inca te asteapta.
Tu ai plecat fara sa-mi spui nimic
De ti-am greșit.s-au supărat.
Nu mai vrei să vorbesti deloc.cu mine
Parca nici.cînd eu pentru tine n-am contat.
Nu vrei să auzi nimic de mine
Ca un amic să mă privesti.
Cindva tu mă stringeai în brațe
Si imi spuneai ca ma Iubești.
Tu mă tratezi ca pe un rău în Viața ta
Deși eu niciodată nu te-am suparat.
Ca pe-o Icoană te priveam
Tu erai toata lumea mea.
Scrisoarea ce ti-am scriso Ti-o trimit
Nu ca să te întorci la mine.
Ci pentru ca ești o minune
Și niciodată nu m-am îndoit de tine.
Citeste-o te rog și înțelege
Ca eu din Suflet mi-am dorit.
Să te văd vesela.zimbind
Dulce minune.Zână din Poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu