Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Te Iubesc
Autor.Gabriel Stoica
Cind este cald, sau cind e rece,
Cind ploua, ii soare sau e vint
Te simt alaturi, ce-na-s zice
Te simt mereu la mine in gind
Ori unde merg tu esti cu mine
In gindul si Sufletul meu,
Visez la Ziua care vine
Stiind ca ai sa vi tu linga mine.
Chiar daca esti departe Te Iubesc
Inima-mi bate tare-n piept cind ma gindesc la tine,
Traiesc un vis Frumos si nu glumesc
De cind pe tine Te Iubesc.
Esti idealul vietii mele
Ce pururi-n suflet vei trai
Și chiar și-n zilelel mai grele
Din suflet, scumpa mea te voi iubi
Acum ma simt instrainat
Caci de dorutul meu departe sint
Și de iubirea lei nu pot fi alinat
De zimbetul și glasul cel mai blind.
Dar am rabdare,te astept
Stiu ca-ntr-o zi vom fi impreuna,
Si Soarele si Luna martori ne va fi
Cind am sa-ti pun pe cap cununa.
Iubirea ce ti-o port e mare
Intreaga Viata va dura,
Tu esti Sufletul meu si bine-mi pare
Ca ai venit in Viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu