Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Dorul
Autor.Gabriel Stoica
De cind ne-am intilnit
Eu noptile nu am dormit
La tine draga ma gindeam
Si sufletul nu-mi odihneam
Erai asa frumoasa,Straluceai
Ca Soarele de Dulce tu zimbeai,
Si Inima tu mi-ai furat
Cind ne-am luat in brate si ne-am sarutat.
Ardeam de nerabdare sa te vad
Si imi doream mereu sa fiu in preajma ta,
Dar timpul nu tinea cu noi
Departe eram tu si eu.
In weeken-d alergam spre tine
Inbrate dulce sa te string,
Sa te rasfat,Sa te alint Iubito
Ca tare mult te-am mai Iubit.
Acum de mult nu ne-am vazut
Tu ai plecat te-ai dus de parte,
Gindul la tine mi-a ramas
Un dor nebun in Inima ma arde.
Dar te-am Iubit si te pastrez in Suflet
Tot Draga-mi esti sa sti,
Si-acum ma mai gindesc la tine
Cum esti tu oare,Poti zimbi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu