Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Amintirile unei sărutări
Autor.Gabriel Stoica
Era în așternut de seară,
Era cald și noapte afară,
Întuneric fulgerat
Cind noi doi ne-am sarutat.
Tu erai asa Frumoasa
Ca un Inger straluceai,
Ochii tai frumos ca marea
Ma sorbeau ca-ntr-un ocean.
M-am lasat furat de val
Dulce te-am imbratisat,
Si cind ne tineam in brate
Repede mai sarutat.
Am simtit ca zbor pe un nor
Ca-m ajuns pina la Stele,
Mi-ai dat aripi si putere
Cind mi-ai spus ca ma Iubesti.
Nam sa pot uita vreodata
Cum noi doi ne-am cunoscut,
Tu Frumoasa un Boboc de Fata
Eu timid emotionat.
Si de-atunci Iubito Draga
Impreuna am ramas,
Inimile in piept ne bate
Amindoua intr-un glas.
Tu esti Dulce si Frumoasa
Zana buna din Povesti,
Esti Soarele ce straluce
Din Suflet eu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu