Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 februarie 2017

O Seara ca-n Povesti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
30 Ianuarie.2017
A Fost odata ca-n Povesti
A fost ca niciodata.
O Zi senina cand noi doi
Ne-am intilnit pe strada.
Iubito-n seara asta vreau
Sa ne-amintim cu Drag.
Acea zi minunata cand
Noi doi ne-am cunoscut.
Vino acum la mine in brate
Si hai sa rasfoim.
Cartea cu amintirile noastre
Pe care noi le-am scris.
Nu uit acea zi minunata
Afara era Vara.
Cand deodata te-am zarit
Si ti-am spus.O Cat esti de frumoasa.
Tu mi-ai zimbit si mai imbratisat
Si mi-ai soptit.Glumesti?,
Eu ti-am raspuns .Sunt serios
Esti Zana din Povesti.
Asa a inceput frumos
Povestea noastra fericita.
Astazi noi suntem amindoi
Esti dulcea mea Iubita.
E Seara-n care vreau sa-ti spun
Ceia.ce sti deja.
Ca tu esti Viata pentru mine pe pamint
Esti fericirea mea.
Of somnul te-a furat cat eu vorbesc
Cat poti sa fi de dulce.
Te sarut si iti spun incet
Te Iubesc mult pe tine Inger.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu