Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

M-am pierdut in privirea ta
In zimbetul si Frumusețea ta.
La mine-n Suflet ai intrat
Cînd mai luat in brațe si mai mingaiat.
Tu cu.căldură si Iubire mai intimpinat
Mai luat in brațe si mai sărutat.
Mai strîns la pieptul tau si mi-ai promis
Ca ai să-mi fi aproape zi de zi.
Cînd tu ești Fericita si zimbesti
Cerul e albastru si senin.
Florile rid si Înfloresc
Si păsările dulce.ciripesc.
Tu ești un Înger ce-a venit din Cer
Sa îmi aducă Fericire.
Tu-mi dai încredere in mine
Ma faci sa simt ca am pentru ce sa treiesc.
La tine-n brațe adorm si-s Fericit
Doar linga tine ma simt ocrotit.
Ești Zina mea cea buna din Povestii
Ești Fata mea cea Dulce.îți multumesc.ca ma Iubești.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu