Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Nui o Poveste e adevărat
Tot ce va spun așa sa intimplat.
Am cunoscut o Fata Minunată
Cu Suflet bun si Inima curata.
Frumoasa ca-n Povesti precum o Zină
Cu.Chip suav strălucitor.
Ea mi-a adus in Suflet Fericire
In Inimă Iubire.bucurie.
Ma învățat sa rid si sa zimbesc
Sa fiu vesel sa Iubesc.
Sa am încredere in mine
Sa trăiesc plin de Fericire.
Ești Îngerașul ce mă ocrotește
Fata cea Dragă care ma Iubește.
Ești Sufletul si Inimioara mea
Întreaga Viață tie ți-o voi da.
Nu am crezut vreodată
Sa am o așa Fata.
O Zina din Povestii
Sa fie linga mine si sa ma Iubească.
Așa ca Draga mea
Cu tine pe acelaș drum in Viață voi pleca.
Voi fi mereu cu tine
La rău dar si la bine.
Soarele pentru noi va străluci
In fiecare zi ne va Zimbi.
Iubirea noastră o va ocroti.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu