Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Ești Floarea mea cea Draga
Din Suflet Te Iubesc.
Te-am așteptat o Viata-ntreaga
Sa pot sa rid si sa zimbesc.
Un Înger bun la mine te-a adus
Sa poți sa ma oprești din plîns.
Sa ma înconjori cu ata Iubire
Sa pot sa strig de Fericire.
Mai ascultat mai liniștit
La tine-n Suflet mai primit.
Ochii de lacrimii mi îai sters
Si mai făcut iar sa zimbesc.
Ești Fata cea mai Draga pentru mine
Te prețuiesc si linga mine îmi doresc sa fi.
Sa fim alaturi la rău si la bine
Ca-ci tu ești Fata ce-mi aduce Fericire.
Ma tem mereu sa nu te pierd
Sa nu cumva sa te dezamăgesc.
Sa pot sa îți ofer tot ce-ți dorești.
Eu îți ofer Iubirea mea
Sufletul si Inima mea.
Asta e tot ce am mai de valoare
Ti le ofer cu Drag Iubita mea.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu