Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Îți mulțumesc .ca după atîta amar de vreme
Cînd Inima si Ochii îmi plingeau.
Ai apărut tu dintre Stele
Si cu Iubirea ta mai mingaiat.
Îți mulțumesc.că tu ești raza mea de Soare
Ce pentru mine strălucește.
Îți mulțumesc.că-mi ești aproape
Că tu ești Fata care ma Iubește.
Ești Floarea Sufletului meu
Ce ma răsfăța cu parfumul său.
Cu Frumusețea ta ma ocrotești
Cînd îmi zimbesti si-mi spui ca ma Iubești.
Îți mulțumesc pentru Iubirea ta curata
Că-mi ești aproape la rău si la bine.
Că faci sa rida Sufletul in mine
Ca fiecare zi i-o Dimineața.
Ca tot timpul tu ești linga mine.
Te Iubesc.Înger Ceresc.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu