Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 februarie 2017

Tu esti o Floare,esti un Crin
Si ai parfumul cel mai fin,
In zori de zi tu infloresti
Esti Dulce Zina din Povesti.
Te ocrotesc si Te Iubesc
De tot ce-i rau eu te feresc,
Esti dulce si frumoasa alinare
Esti cerul plin de Stele si de Soare.
Nimeni pea-ceasta Lume
Nui mai frumoasa de cit tine,
Eu Te Iubesc neincetat
Esti Sufletul si Inima din mine.
Iti multumesc Iubita Draga
Ca ai ales sa vi in Viata mea,
Sa faci ca Soarele sa straluceasca
Cind vede Frumusetea ta.
Sa rizi mereu eu imi doresc
Sa stralucesti mai tare de cit Soarele,
Amea sa fi mereu pe veci
Ca-ci Te Iubesc fara incetare.
Nimic pe Lume nam mai Drag
Tu esti amea Comoara Draga,
Din Suflet Te Iubesc,Cu adevarat
Esti cea mai Dulce si Frumoasa Floare.
Autor.Gabriel Stoica..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu