Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 februarie 2017

Nu pot din minte sa te sterg
Pentru ca prea mult Te Iubesc,
Esti Fata cea mai Draga mie
Esti tot ce vreau si ce-mi doresc.
Mi-e dor de tine imi lipsesti
Te caut oare unde esti?
Mi-e dor de clipele Frumoase
Cind rasfatat eram la tine-n brate.
Au trecut ani unul la numar
De cind tu ai plecat de linga mine,
Iubirea pentru tine a ramas vie
Esti cea mai Draga Fata pentru mine.
Nu pot din minte sa te sterg
Esti o minune un Ingeras Ceresc,
Esti Fata care ma Iubeste cu adevarat
Carer ma ocrotit si rasfatat.
Mi-e dor de zilele cu Soare
Cind noi doi ne plimbam in parc,
De banca pe care ne-am sarutat
Tinindu-ma in brate si mai alintat.
Mi-e dor de tine vreau sa-ti dau un telefon
Sa-ti aud vocea cea Frumoasa,
Ma tem ca te pot supara
Asa ca te port in gind Iubita mea Frumoasa.
Da pentru tine am scris acest Poem
Mi-esti Draga tu esti Zina mea,
Astept sa-mi dai un semn sa-mi spui ceva
Eu tot mai sper ca te voi revedea.
Esti Fata ce mi-a adus Fericire
Cea,care ma Iubit cu adevarat,
Ai impartit din Fericirea ta cu mine
Asta ma face sa te port in almeu Suflet cu Drag.
O Doamne cum sa fac sa iti vorbesc
Sa-ti aud vocea Dulce,
Sa te rog daca ti-am gresit tu sa ma ierti
Te rog Iubita mea Frumoasa..
Special pentru o Fata Draga mie.
Autor.Gabriel Stoica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu