Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Te caut printre Stele
Iubirea Vieții mele.
Sufletul să-mi mingai
Inimii sa ai dai putere.
Sa ma faci sa zimbesc
Sa simt ca-s Fericit si ca trăiesc.
Sa pot sa strig ca Te Iubesc.
Dece te-ascunzi de mine?
Dece nu te găsesc? .
Te caut neîncetat
Dar tot nu reușesc sa te intilnesc.
Acolo unde ești Iubirea Vieții mele
Privește către mine.
Si vino-n Viață
Să-mi umpli Inima de Fericire.
Sper ca-ntr-o buna zi
Sa pot sa tentilnesc.
Sa am parte de Fericire
Ca pot sa Te Iubesc.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu