Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Am gresit
Autor.Gabriel Stoica
Cind te-am intilnit pe tine
Inima mi-a tresarit,
Mi-a spus Sufletul din mine
Ca tu esti ce mi-am dorit.
Te-am privit adinc in Ochi
Inima mi-ai pus pe jar,
M-am indragostit de tine
Fara sa-mi doresc,sa vreau.
Si-am pus Suflet si Iubire
Am crezut prea mult in noi,
Te priveam ca pe un Inger
Tu erai al meu Rai.
Dar cu timpul te-ai racit
Ai plecat usor in noapte,
Nai privit de loc in urma
Sa-mi vezi lacrimile toate.
Am gresit ca te-am Iubit
Tie nici nu ti-a pasat,
Ca-m pus Suflet pentru tine
Te-am Iubit cu adevarat.
Ma stringeai la tine-n brate
Imi spuneai ca ma Iubesti,
Gindul tau era departe
La el cel pe care il Iubesti.
Cind noi doi ne-am cunoscut
Sufletul plingea in tine,
Am fost pansamentul tau
Si ranile ti-am ferit.
Dar cum s-au cicatrizat
Si durerea a fugit,
Ai plecat de linga mine
Si la el tu ai venit.
Ca te-am cunoscut imi place
Mai facut Lumea sa vad,
Dar ca am tinut la tine
Toata Viata am sa regret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu