Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Spune-mi Doamne
Autor.Gabriel Stoica
Spune-i Doamne ce traiesc
De cand mi-a fost dat s-o intalnesc
Ca totul este divin
Si ne face sa fim
Creatia ta cea mai pura
In gand, in fapta si-n faptura.
Spune-mi Doamne este ea
Fata la care Viata intreaga am visat,
Sa-mi fie aproape si sa ma Iubeasca
Sa o rasfat si fericire sa imi daruiasca.
Ca-ci tie m-am rugat neincetat
Sa-mi aduci fericire si Iubire-n Viata,
O Fata Dulce si gingasa
Pe care s-o Iubesc,Sa ma Iubeasca.
Spune-i Doamne c-o iubesc
Si ca fiecare clipa e firesc
S-o petrec cu ea zambind
Alergand, iubind, fiind....
Spune-i Doamne.....
Ca in ciuda luptei ei
o iubesc asa cum o...
Iubesc cum ma respira
Iubesc cum ma admira
Iubesc zambetul ce il exprima,
Iubesc lumina ochilor sai
Fiind oglinda ochilor Tai.
O iubesc pentru felul in care ma priveste
Si pentru felul in care ma trăieste.
Ajut-o Doamne sa vada
Frumusetea ce o vad in ea
Ajut-o Doamne sa inteleaga
Ca sufletul meu traieste in ea
Sopteste-i apoi usor la ureche
Ca e sufletul meu pereche.
Suntem creatia ta Tata
Cea mai de pret arta
Ingaduie sa fim
Sa traim tot ceea ce e menit sa fim!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu