Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

MEREU IN DOi
Autor.Gabriel Stoica
Am cunoscut o Fata
Cu,chip suav si blind,
E Dulce si Frumoasa
Unica pe acest pamint.
Are Ochii senini ca marea
Parul e lung si matasos,
Iar Sufletul e cald si bun
Si are un Frumos parfum.
Tu esti un Inger nu Femee
Aduci Iubire,mingaiere,
Si Vietii mele dai culoare
Tu esti asa Frumoasa,gingasa precum o Floare.
Si m-am indragostit de tine
Imi place,cind esti linga mine,
Sa te rasfat si sa te tin in brate
Sa fiu linga tine zi si noapte.
Mereu in doi eu imi doresc sa fim
Ne despartiti si fericiti,
Si sa-npartim Iubirea noastra
Pe Cer cu Stelele sa scri-m povestea noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu