Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 februarie 2017

Gand de Primavara
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Februarie.2017
Afara-i Soare si frumos
Pasarile in cor canta.
Vintul adie-ncetisor
Si ziua este blinda.
De sub zapada parca vad
Cum florile zimbesc.
Din ciripitul puilor eu inteleg
Ca vine Primavara.
Asa frumoasa si senina
Plina de viata si alint.
E Primavara ce-o sa vina
Pentru ca esti aici.
Tu faci ca totu-n jurul meu
Sa fie plin de Viata.
Tu imi pui Soarele pe cer
Tu faci mereu sa fie Dimineata.
Abia astept caldura razelor de Soare
Si iarba inverzita.
Abia astept sa infloreasca Florile
Sa-ti fac o coronita.
Sa stam imbratisati noi doi
In lumea Florilor.
Sa te sarut sa te alint
Si sa ne lasam rasfatati de Flori.
Mi-e gandul doar la Primavara
Si zilele senine.
La noi cum ne plimbam in parc
Si la Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu