Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 februarie 2017

De la Iubire pina la ura nui decit un pas
Autor.Gabriel Stoica
3 Februarie 2016
Ai aparut in Viata mea
Si mi-ai adus Iubire,Fericire,
Eu m-am indragostit de frumusetea ta
Si am gasit un Inger bun in tine.
Ca pe-o Icoana te priveam
Te pretuiam si te Iubeam din Suflet,
Intreaga Viata linga tine ma vedeam
Visam la Fericire.
Inima ce-mi bate in piept
Am puso-n palma ta,
Si Sufletul ti-am mingaiat
Cu bunatatea si Iubirea mea.
Mereu te-am rasfatat si ocrotit
Ca pe o Floare te-am privit si te-am ferit de rau,
Pentru ca mult te-am mai Iubit
Tu erai Ingerasul meu.
Dar toate astea n-a contat eu am fost pentru tine
Un pansament ce trebuia Sufletul sa-ti mingaie,
Sa vindece ce alti au ranit
Eu am venit la tine cu Iubire.
Dar dupa ce te-ai vindecat si ai prins putere
Deloc de mine nu ti-a mai pasat,
Si ai ales sa pleci fara sa-mi spui
Nu te-ai gindit ca ma ranesti,nu ti-a pasat ca nu faci bine.
Atit de mult te-am cautat pentru ca mi-am dorit
Stiind ca ai fost linga mine si am fost Iubiti,
Voiam sa stiu daca ti-e bine
Si sa fim doar Amici.
Tu ai fugit si ai lovit cu vorbe mincinoase
Si ti-ai dorit sa ma trintesti spunind la toti povesti,
De tine inventate si neadevarate.
Eu te-am ferit si n-am vorbit nimic de tine niciodata.
Am obosit sa imi mai pese
Sa vreau sa-ti mai vorbesc,
De azi Iubirea in ura am transformat
Si nu mai vreau sa stiu de tine,Nici sa-mi pese.
Sa nu ma cauti niciodata ca nu iti voi raspunde
Ma voi purta si eu cu tine asa cum te-ai purtat si tu cu mine,
Si nu voi mai fi nicodata prezent linga tine
Dece sa-mi pese?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu