Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Cu Tine
Autor.Gabriel Stoica
Cu tine am aflat ce-nseamna fericirea
Cu tine am cunoscut Iubirea,
Doar linga tine am trait
Clipe frumoase,Zorii zilei,Soarele la rasarit.
Cu tine am aflat întâi
Cât de frumos e curcubeul,
Când în înaltul cerului
Cu chiot ridicarăm zmeul.
Doar linga tine eu sunt fericit
Zimbesc,sunt vesel zi de zi,
Doar linga tine ma simt implinit
Of cit de dulce esti puiul meu cel mic.
Cu tine am simţit cândva
Cum sunt cuprins de mii de fluturi,
Când mângâiat de mâna ta
Descoperit-am multe lucruri.
Doar linga tine noaptea-i plina de lumina
Si fiecare zi senina,
De tine ma simt rasfatat
Esti tot ce mi-am dorit,tot ce-am visat.
Cu tine mai târziu am stat
Pe-un verde crud, sub clar de lună,
Şi-apoi pe raze am urcat,
Fugind de lumea cea nebună.
Cu tine legământ am strâns,
Să-mbrăţişăm aceeaşi soartă.
Precum copiii noi am plâns
De visele-adunate-n poartă.
Cu tine voi dori să fiu
Şi-n ceasul ce va fi din urmă
Şi de pe-acuma eu îţi scriu,
Să ştii, şi să mă ţii de mână...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu