Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Ce mult imi lipsesti
Autor.Gabriel Stoica
Mi-aduc.cu Drag aminte
De tine si de mine.
De vremea cind noi doi
Scria-m Povestea noastra de Iubire.
Eram ne despartiti
In lumea noastra plina de Iubire.
Si totul ne zimbea
Cind ne tineam de mina.
Acum tu ai plecat
Mi-e Sufletul pustiu.
As vrea sa te revad
Macar un minut.
De ar fi cu putinta
Sa te intorci la mine.
Vom continua frumos
Povestea noastra de Iubire.
Pentru ca mi-ai fost Draga
Si te-am Iubit curat.
Nu pot sa sterg din minte
Chipul tau curat.
De Suflet te-ai lipit
Si te-am ascuns cu Drag.
Vei fi mereu aici
Ingerul meu cel Drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu