Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 februarie 2017

Chipul meu
Autor.Gabriel Stoica
6 Februarie 2016
Ce pot să-ţi spun...vrei să mă vezi ?!
Poate cu ochii minţii doar,
Chipul meu...nu-i aşa cum crezi,
Nu sunt vreo "divă" şi nici star...
Sunt un Om simplu n-am averi
Nici bani,nici bogatii,
Am Sufletul si Inima din piept
Si iti ofer Iubirea mea.
Iubirea ma-nsoteste peste tot
Cu mine-o port in ori ce loc,
Si tie ti-o pot darui
De-ai vrea sa ma-nsotesti.
Visez la tine,Esti Frumoasa
Tu ai o Viata ca-n Povesti,
Tu linga mine ai fi o rasfatata
Iubirea mea am sa ti-o ofer.
Copilul viselor ascunse
În mine-i trist de-o veşnicie,
Noi măşti, pe rând viaţa îi puse,
Căci se cerea matur să fie...
Şi ce-ai putea să vezi la mine
Tu, vis frumos al altui timp ?!
Fierbinte, viaţa curge-n tine
Ai tot ce vrei nu vei fi linga mine.
Nu te pot duce in Vacante
In paradisul infinit,
Eu pot sa iti ofer Iubire
Sunt un romantic nesfirsit.
Pot luna s-o aduc sa iti zimbeasca
Soarele Sufletul sa-ti incalzeasca,
Pasarile sa-ti cinte numai tie
Stelele sa iti scrie o poezie.
Iubirea nu sta in bani si frumusete
Sta in Inima ce iti bate-n piept,
Sufletul trebuie sa fie frumos ca o poveste
Sa poti sa mingai,Sa rasfeti sa ocrotesti,
Sa spui sincer din Suflet
TE IUBESC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu