Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 februarie 2017

Afară ninge si e frig
Te caut.unde esti!? Te strig.
In brațe să te pot lua
Să alungi tristețea si lacrima mea.
Iubito ninge.e Zăpadă
Acest tablou Frumos de Iarnă.
Să ne aducă împreună
Să alergam ca-n vremea bună.
Si amîndoi să înghețăm
Sub fulgii minunați de nea.
Să-ti mingai al tau Frumos par
Să te încălzești la mine-n brațe Draga mea.
Seara se lăsa încetișor
Afară rece vintul bate.
Te string la pieptul meu la mine-n brațe
Cu trupul si Sufletul meu te încălzesc.
In noapte adormi si te veghez
Doamne cit de Frumoasă ești.
Din Suflet tare Te Iubesc
Ești Îngerașul meu Ceresc.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu