Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 5 ianuarie 2018

Acopera-mi Inima cu Iubirea ta
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Ianuarie.2018

Tu esti frumoasa.Stralucesti
Te plac dar nu prea indraznesc.
Sa ma apropi sa-ti vorbesc
De teama sa nu ma ranesc.

Nu e o teama ca tu mai putea lovi
Nu m-am gandit acolo niciodata.
Mi-e teama de Iubirea ce mereu ma pedepsit
Si ma facut sa ma inec in lacrimi.

Pentru ca tu esti Zana buna
Si pentru ca frumos tu imi vorbesti.
Iti cer a-mi face o minune
Inima in Iubire sa imi imvelesti.

Te rog primeste-ma-n Sufletul tau
Si lasa-mi Inima sa bata-n pieptul tau.
Acoper-o tu cu Iubirea ta
Si ai sa vezi ca nu te va trada.

Am fi noi intr-o lume-a bazmelor
Tu Zana buna.Eu printul cel viteaz.
Te voi Iubi si voi avea grija mereu
Sa stralucesti mai tare ca o stea.

Sa impartim toate zilele
Si sa ne bucuram de noptile senine.
Sa-adormi sa te trezesti in zori
Zimbind in brate la mine.

Sa fim noi doi cei mai frumosi
Si sa ne bucuram de o familie frumoasa.
Esti un Inger ce il Iubesc
Primeste-ma la tine in brate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu