Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 16 ianuarie 2018

Picteaza-mi Sufletu-n culori
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Ianuarie.2018

Nu am cuvinte sa descriu in vers
Nici vorbe sa pot povesti.
Iubirea pura ce-o traiesc
De cand in Viata mea tu ai venit.

Esti o minune de Femeie
Ai Sufletul frumos si pur.
Mi-ai sters lacrima din privire
Si mai facut iar sa Iubesc.

Cu tine orice zi e o poveste
Si fiecare vorba ata o mingaiere.
Esti Fata visurilor mele
Ce imi aduce fericire.

Iubita mea esti cea mai minunata
Ingerul cel stralucitor.
Imi umpli de lumina Viata toata
Sunt un Om implinit.Iti Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu