Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 25 ianuarie 2018

Te Iubesc.curat si simcer
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Ianuarie.2018

Ai venit in Viata mea
Si-ai facut sa-mi fie bine.
Mi-ai pus Soarele pe Cer
Si Iubire-n almeu Suflet.

Tu mai facut sa-nteleg
Cat de dulce e Iubirea.
Ochii mi-ai inveselit
Cu ata dulce privire.

Te Iubesc.curat si simcer
Imi esti draga.tot ce am.
Ingerul Inimii mele
Sufletelul meu cel drag.

Cu tine totu-i de vis
Intodeauna Primavara.
Tu ma duci in paradis
Esti cea mai frumoasa Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu