Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 31 ianuarie 2018

Bei o cafea cu mine?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
31 Ianuarie.2018

Am atitea sa-ti marturisesc
Tot ce pentru tine port in Inimioara.
Hai sa bem o cafea.te rog
Sa pot sa te privesc in Ochi.sa-ti povestesc.

Stai linga mine.vino mai aproape
Asculta-ma ca vreau sa sti.
Mi-esti tare draga.te vad Inger
Sa sti ca m-am indragostit.

Nu am vrut asta.recunosc
Dar mai atras cu frumusetea ta.
Sufletul tau senin.frumos
Mi-a furat usor Inima.

Acum sunt dependent de tine
Simt tot mai mult nevoia de-a fi linga tine.
Inima pentru tine simte doar Iubire
Ce sa fac daca mie-mi placi?

Hai sa ne bem cafeaua.nu spune nimic
Ma tem sa-aud raspunsul tau.
M-ar durea rau sa fie nu
Caci Te Iubesc si mi-ar fi greu fara tine.

Nu spui nimic.tacerea ma apasa
Am spus ceva ce te v-an departa?,
Am vrut sa sti ca imi esti draga
Si m-am gandit ca asta e momentul.la cafea.

Ce greu e sa Iubesti doar tu
Sa nu primesti Iubire de la cine iti doresti.
Beau din cafea in fata ta nu vreau sa pling
Caci Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu