Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 16 ianuarie 2018

E Mai bine fara tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Ianuarie.2018

M-am indragostit de tine
Si-am crezut cas fericit.
Erai totul pentru mine
Te priveam ca pe ceva Divin.

Imi vedeam intreaga Viata
Linga tine bucuros.
Tu o Fata minunata
Iar eu un Baiat frumos.

Dar incet fara tagada
Ti-ai dat arama pe fata.
Te-ai schimbat din Fata buna
Intr-o finta fara Suflet.

Te-ai facut rece si rea
Nimic nu iti convenea.
Eu ma topeam dupa tine
Tu radeai pe seama mea.

Am plins mult.m-am inecat
In lacrimi de suparare.
Pina cand m-am desteptat
Si-am inteles ca nu-i bine.

Astazi sunt un fericit
Ca-i plecat delinga mine.
Ce traiam noi doi era
Suferinta.Amagire.

Dute.mergi pe drumul tau
Sa nu ma cauti vreodata.
Nu mai vreau sa te-ntilnesc
Bine ca-i plecat tu Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu