Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 12 ianuarie 2018

Ramas bun
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Ianuarie.2018

Imi spui mereu ca vrei sa pleci
Ca intre noi s-a terminat Iubirea.
Eu te implor cu lacrimi in Ochii
Sa ramai linga mine.sa fim amindoi.

Impreuna-am scris o Poveste
Noi si Iubirea cea Divina.
Totul a fost asa ca-n filme
Eu eram Rege tu Regina.

Dar nu stiu cum.ce s-antimplat
Ca deodata tu te-ai saturat.
Esti rece si nepasatoare
Esti hotarita vrei sa pleci .

Eu singur fara tine nu pot sa traiesc
Nu ma descur.de dorul tau ma pierd.
Noptile-s reci.pustii
De ce ai ales asta numai tu sti.

Pacat ca s-ancheiat povestea noastra
Ca totul s-a sfirsit asa deodata.
Mergi inainte .drum bun in Viata
Eu ramin si imi vad de Viata mea.

Si am sa imi gasesc perechia
Sigur va sti sa ma Iubeasca mult mai mult.
Voi tine capu sus.ca nu-s ca tine
N-am sa provoc amar celei ce va fi linga mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu