Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 25 ianuarie 2018

Te Iubesc esti tot ce vreau
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Ianuarie.2018

Imi esti atit de draga si imi placi
Frumoasa.Efemera.minunata.
Esti precum Zana din Povesti
Rapanzel e alintul ce ti-l spun cu drag.

Nici nu sti tu cat pot sa Te Iubesc
Cum te privesc.cum te Divinizez.
Pling cand vad ca tu ma respingi
Of cat de draga imi poti fi.

De ce nu vrei sa ma privesti in Ochi
De ce alergi dupa-amagiri si vise neimplinite.
Gandeste-te ca linga tine vreau sa construiesc
O Lume minunata.in care tu esti Inger.

Pling.ma consum caci Te Iubesc
Nu stiu cum sa fac ca sa fiu in preajma ta.
Of Fata draga te rog mai gandeste-te cand vrei sa-alegi
Eu chiar te vreau.caci Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu