Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 11 ianuarie 2018

Sa-mi fi Inger intreaga Viata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Ianuarie.2018

Am intilnit multe Fete frumoase
Ce mi-au facut vraji cu farmecul lor.
Dar toate asi doreau o noapte
Aventuri.Vacante.Malluri.Bijuterii de lux.

Am incercat c-o poezie
Cu Flori s-au o plimbare-n noapte.
Dar mi-au spus ca sunt mult prea bun
Ele vor baieti mai golani ce trec la fapte.

Eu mi-am dorit dintodeauna
O Fata care sa-mi fie aproape.
Sa o Iubesc.sa ma Iubeasca
Si linga ea sa construiesc o casa.

Nu mai credeam in toate astea
Pina te-am intilnit pe tine.
Mi-ai aratat ca astazi mai exista Iubire
M-ai luat de mina si mai tras linga tine.

Si amindoi astazi zimbim
Mina in mina cu Iubirea.
Suntem frumosi ca doi Copii
Fericiti si nedespartiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu