Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 24 ianuarie 2018

La Bal o Zana a-aparut
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Ianuarie.2018

A fost o seara aparent banala
Doar o petrecere la care eu eram.
Pina cand deodata ai intrat pe usa
Mai luat la dans si ne-am distrat.

Erai asa frumoasa.straluceai
Dar Ochii tai frumosi erau in lacrimi.
Ne-am strins in brate.si-am dansat
A Fost o seara minunata.

Toti ce-i deacolo te priveau
Dar tu aveai Ochi numai pentru mine.
Mai rasfatat mai alintat
Si mai facut sa salt de fericire.

A Fost parca-ntr-un vis tot ce-am trait
Tu Zana buna.eu un ratacit.
Dar impreuna am reusit
Sa zimbim.sa nu mai fim tristi.

Si deatunci s-a legat o Prietenie
Intre Zana cea buna si Baiatul ratacit.
Se suna.as vorbesc.Rad.parca e o Poezie
Mereu Prieteni.deacum pinain veac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu