Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Nu stiam
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Ianuarie.2018

Nu stiam deunde vi
Cand mi-ai dat Inima ta,
Acum stiu ca Ingerii
Te-au adus in calea mea.

Te-am gasit,suntem Suflete lafel
Am pus dragostea mea intr-un inel,
Eu ti-l dau,vreau sa il porti mereu
Inelul meu.

Tu esti tot ce am sperat
Tot ce mi-am dorit in Viata,
Ingerul cel minunat
Esti cea mai frumoasa Fata.

Mai facut sa radiez
Sa fiu cel mai fericit,
Tu mai implinit Iubire
Mi-ai pus Viata in Inima.

Linga tine pot simti
Ce nici cand n-am mai simtit,
Tu Iubirea zi de zi
O Duci catre infinit.

Acum stiu ca Dumnezeu
Te-a trimis sa imi fi Inger,
Tu esti Sufletelul meu
Te Iubesc Femeie dulce.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu