Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 23 ianuarie 2018

Ce m-as face daca nai fi tu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 Ianuarie.2018

Esti un Inger un alint
O Zana frumoasa tare.
Ce mas face fara tine
N-as putea trai ziua mi-ar fi noapte.

Tu imi daruiesti Iubire
Si alint.si mingaiere.
Ce mas face fara tine
N-as putea merge-nainte.

Cu tine la bratul meu
Noptile sunt Poezie.
Zilele sunt ca-n povesti
Tu sti sa imi dai Iubire.

Amindoi traim frumos
Ne bate Inima tare.
Esti Iubirea ce-o traiesc
Sa nu pleci frumoasa Floare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu