Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 8 ianuarie 2018

Te invit la dans
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Ianuarie.2018

Este o seara minunata
Suntem la petrecere.
Multi Baieti.Fete frumoase
Totul este de poveste.

Deodata a intrat
O Fata ce stralucea.
Era Zana balului
Fata ce priviri fura .

Am ramas furat de-un vis
Si m-am ridicat sfios.
M-am apropiat de ea
Si i-am spus usor.duios.
Imi acorzi un dans .te rog?.

Sclipitoare si frumoasa
Ai intins mina spre mine.
Te-am luat repede in brate
Si ne-am pierdut pe-o melodie.

Ne-am lasat furati de val
Si pluteam in ritm frumos.
Totul era ca-ntr-un vis
Era ceva ce n-am trait.

Si pe ritmul valsului
Cum eram noi amindoi.
Te-am privit in Ochi cu drag
Si te-am sarutat cu foc.

A Fost totul de Poveste
Tu erai Zana cea buna.
Mai dus pina sus la stele
Mi-ai pus dorul in Inima.

Si cand zorii sau ivit
Nu stiu cum ca te-am pierdut.
Deodata ai disparut
Unde oare poti sa fi?.

Am intrebat Soarele
Vintul.Luna.Pasarile.
Daca te-au vazut cumva
Sa te aduca la mine.

N-au stiut sa imi raspunda
Cum de se poate asa.
Unde esti tu Zana buna
Te cauta Inima.

Daca poti apari in vis
Ia-ma cu tine departe.
Te rog da-mi un semn.in vis
Spune-mi ca tu esti aproape.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu