Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Nu incerca ca nu ne impacam
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Ianuarie.2018

Cand m-am indragostit eu ti-am jurat Iubire
Privind in Ochii tai frumosi.
Ca am sa-ti fiu loial.intodeauna linga tine
Si toata Viata am sa Te Iubesc.

Nu ti-am promis ca-m sa-ti dau luna
Nici Soarele ca-n palma am sa ti-l pun.
Eu am venit modest cu Inima linga tine
Si pas cu pas Povestea.am scris

Dar nai apreciat.nu ai crezit in mine
Ai fost vrajita de altcineva.
Poate mult mai frumos ca mine
Cu bani.averi si lux.

Dar nu ai fost o fericita
Nu ai avut o Viata prea frumoasa linga el.
Acum iti pare rau.Ma vrei pe mine
Imi spui ca ma Iubesti.ca ai gresti.Sa vin inapoi.

Imi pare rau chiar imi esti draga
In tine am vazut tot ce e mai frumos.
Dar nu iti mai acord o sansa
Caci niciodata n-o sa mai fie cum a fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu