Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 7 ianuarie 2018

Te visez
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Ianuarie.2018

Te visez in fiecare noapte
Esti frumoasa.stralucesti.
Ma alinti.ma ti in brate
Totul e ca in Povesti.

Ma rapesti din lumea asta
Si.ma duci pe culmi inalte.
Pina sus spre Ceru-albastru
Soarele sa-l iau in palme.

Tu esti unica si dulce
Of ce mult eu imi doresc.
Sa existi in realitate
Pe mine sa ma Iubesti.

Fata draga fa ceva
Hai la mine.esi din vis.
Vino tu in Viata mea
Amindoi sa ne Iubim.

Sa scriem un bazm frumos
Cu Iubire pura.dulce.
Sa traim noi zi de zi
Imbratisati de Iubire.

Unde esti.?hai vino-ncoa
Te rog Fata.spune da.
Vreau ca tu sa imi fi Zana
Iesi din vis vino la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu